måndag 10 november 2014

Varför? & Julbloggar.se

Varför jag bloggar om Julen? För att jag älskar julen, jag älskar vintern. De flesta av mina vänner är inte så jultokiga som jag, så dom tröttnar nog rätt snabbt på mitt tjat om julpyssel, ljusslingor och julsaker. Jag har i alla fall en jultokig vän och kollega, så de dagar vi jobbar ihop så får jag prata julpynt, ljusslingor och julgranar nästan hur mycket jag vill:)
Jag har länge funderat på att börja julblogga, så i år tog jag tag i saken och i Oktober skrev jag mitt första inlägg.

Den största anledningen till att jag började blogga är att jag behövde hitta en plats där jag kan få "prata" om julen precis så mycket som jag vill. Och vad passar bättre än en julblogg?
Jag kommer kanske inte locka så många läsare till min blogg, och jag är varken någon höjdare på att baka eller laga mat, och jag pysslar hellre än bra, men jag har i alla fall en plats där jag kan få skriva av mig och dela med mig av mina juliga tankar och bilder (utan att jag behöver jul-trakassera mina fullt inte lika juliga vänner;)).

Jag har lagt till min blogg på julbloggar.se. Vore kul att få dela lite juliga tankar med andra jultokar:) Lade till bloggen 27 oktober, men det står fortfarande att bloggen är "under behandling". Förstår att det är "högt tryck" på sidan, men någon som vet hur lång tid det borde ta innan man "syns"? Eller  kanske vet vem man kan kontakta?

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

/