lördag 15 november 2014

Mer jul...

Kunde inte låta bli att smyga in lite mer jul...
Stjärnan torkade rätt snabbt (var ju så tunt lager med färg) så den fick flytta in på tavellisten i sovrummet. Har en underbar ljusslinga som jag köpte på IKEA för många år sedan. Hade den ute i granen förra året, men nu när jag köpt nya billiga slingor till uteplatsen så kan jag ha slingan inne. Ljusen på slingan ser ut som små lampor, som ljusen på en adventsljusstake.


Lindande en del av ljusslingan runt stjärnan, men eftersom slingan är så lång så fick jag linda den runt tavellisten och tavlan med.

 



 Blev himla mysigt faktiskt. Jag älskar ljusslingor!

Min syster ringde också och ville att jag skulle titta förbi hennes jobb idag för hon hade en grej till mig.
Hemmagjord roséglögg i julpimpad flaska. Tack!


Ska bli spännande att smaka. Blir nog en test ikväll:)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

/