lördag 22 november 2014

Projekt Granrisbock del 2

Bruce är nu färdigklädd och hemma. Har förlängt benen lite och "tjockat" till honom, så nu är han inte lika hundlik längre;) Ljusslingorna jag köpte var visst inte så långa, men täta, så jag behövde använda båda två. Var inte så lätt att få det jämt.. Men nu är han färdig och står och lyser upp min uteplats:)  
Har varit lite lägre temperatur idag, runt 1-3 grader, så nu fryser jag efter att ha stått ute och pysslat halva dagen. Men jag vill ha kallare temperaturer än så, så att vi här nere i Småland kan få snö vi med. 




  
Har även fått upp granslingan på staketet och småfixat lite där ute. Grannen mitt emot blev tydligen inspirerad och satte upp sina ljusslingor (lyser kallt blått, men trevligt med lyse ändå). 



Passade på att ställa in lite tallkvistar i badrummet när jag ändå höll på, känns lite vintrigare och luktar gott. 



Nu får det nog bli lite varm glögg för att få upp värmen i kroppen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

/