onsdag 3 december 2014

3 December

Redan 3:e December. Jag är så sugen på att sätta upp min gran. Brukar alltid göra det till andra advent. Men så blir det inte i år. Jobbar alla kvällar denna vecka och åker till Gotland på fredag och är borta hela helgen. Sen jobbar jag måndag och tisdag. Så då blir det först på onsdag. Känns så sent. Jag vet att de flesta klär julgranen typ dagen eller dagarna innan julafton, men jag vill få njuta av min gran så länge jag kan. Men jag får helt enkelt vänta till onsdag...

Hur som helst så doftar det iallafall ljuvligt i hela lägenheten. Underbara hyacinter!


3 kommentarer:

  1. Vi brukar ta in granen runt Lucia men detta år är vi bortresta då så det får förmodligen bli veckan därefter :)

    SvaraRadera
  2. Jag satte upp min idag.
    kunde inte vänta längre =D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, jag vill också! Men jag hinner verkligen inte innan helgen:(

      Radera

/