fredag 26 december 2014

Annandag jul...

Julen är snart slut. På ett sätt känner jag mig helt färdig och trött på allt som har med julen att göra. Men på ett sätt vill jag spola tillbaka tiden och få börja om.
Haft en okej jul. Jag önskar dock att jularna var mer som när man var liten. Då man var sådär uppspelt och lite nervös och pirrig. Men jag har varit med min älskade familj, vi har ätit gott, gett varandra fina klappar och haft det bra. Tråkigt bara att både min syster och min mamma var sjuka:( Men vi har ändå haft en bra jul.
Jag fick jättefina julklappar i år. Som nya hörlurar till mobilen, en eltandborste, presentkort, en body mist, en mortel och en joddlande flamingo. Haha!
Och som avslut på julaftonen så kom det lite snö! Inga mängder, men stora stora flingor föll och ett tunt vitt täcke la sig på marken. Underbart! 



Kom hem från jobbet för en stund sen, så nu blir det soffan, filt, film och te. Njuta lite av kylan som äntligen nått oss här neråt landet också:)


Hoppas du haft en fin jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

/