tisdag 16 december 2014

Dagens juliga

Dagens juliga aktiviteter har bl a bestått av att dricka glögg, lyssna på julmusik (såklart), klä julgran och slå in julklappar. Underbart! Känns kul att få ha klätt hela 5 granar denna säsong! En jättegran på 3,15 m, en i vårt fikarum på jobbet, min systers ena gran, min egna Disney-gran såklart då och så nu en underbar stor kungsgran:) 

Är alltid extra kul att hjälpa N att klä granen då hon har så himla många roliga och udda kulor i alla dess färger och former! Vi gick även loss på annat julpynt och pyntade lite överallt:) Är ju fantastiskt underbart att klä en gran. Allt från att få ljusen på plats och börja med att hänga dit favoriterna och "fin-kulorna" och sen bara få ösa på med allt annat. Underbart!

I hörnet syns N med diverse julpynt i form av rosor och fåglar i hela håret. Det gäller att vara i rätt stämning när man klär en gran:)

Denna fantastiska skapelse i en salig röra av färger och former:)
Jag älskar julgranar. I alla modeller och färger. Moderna, traditionella, klassiska, överpyntade, stilrena. Så länge man klär granen med kärlek så kan man inte misslyckas:)


Och så lite paketinslagning på det. Jag tycker verkligen att det är hur kul som helst att slå in paket! Extra kul blir det ju med fina papper och snören såklart:)



Nu är klockan 01:16 och jag är på något sätt så trött att jag blivit pigg igen. Har blivit ungefär 3½ timmars sömn (uppdelat på två ggr) på ca 40 timmar. Borde ta mig själv i kragen och faktiskt gå och lägga mig. Nu!

✩ Sov Gott 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

/