fredag 14 augusti 2015

Fjortonde Augusti


Fjortonde Augusti. Himlen är klarblå och solen skiner för fullt. Och här sitter jag i sommarklänning och googlar julsaker. 
Jag vet att det är alldeles för tidigt för att fundera på julpynt egentligen. Jag gillar sommaren och är glad för att solen och värmen äntligen är här. Men kvällarna är kalla och man vet att hösten är på gång. Och då kommer det där suget efter julsaker. Jag tänker så klart inte börja julpynta mitt hem, haha, men nyfikenheten på butikernas kommande julsortiment är stor. Var inne och kollade på HM:s pressida och hittade lite kommande vintervaror och så såg jag några bilder från en pressvisning av Rustas julsortiment. Underbart!

Men som sagt, det är fortfarande sommar och det gäller att passa på att njuta, så nu tar jag min kaffekopp och går ut en stund:)



Bilder från HM

Julkulor från Rusta 
Fler bilder hittar du här



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

/