torsdag 24 september 2015

Mitt första juliga inköp..

...för i år! 

Har varit i Nynäshamn och "gäst-jobbat" lite och på vägen hem tog vi en sväng förbi Dollarstore. Och hittade julsaker! De hade inte fått fram så mycket ännu, men tomtar, julpapper och en del julgransdekorationer fanns det. Bilderna är lite suddiga för jag blev lite exalterad och ville hellre kolla på sakerna än att fota dom (samt att min telefon är gammal och trött).
Var som sagt inte så mycket att ha, men det var kul att få känna och klämma på lite julsaker. Och så köpte jag mitt första juliga inköp, fyra snöflingor att hänga i granen!





Och när jag kom hem låg det en massa små paket från Ebay innanför dörren. Mina söta snöflinge-örhängen, två batteridrivna ljusslingor och kakstansar i form av snöflingor.

Ja, jag gillar snöflingor! :)






3 kommentarer:

  1. Åh vilka fina snöflingor att ha i granen. Får man fråga om pris? Tyvärr har vi inte Dollarstore här.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är dom fina! 10:- för 2-pack. Fanns änglar och stjärnor också.

      Radera
    2. Åh det var ju ett jättebra pris, sååå fina =)

      Radera

/