torsdag 29 oktober 2015

Rusta & HM

Igår fick jag en hemleverans med några saker från Rusta. Var lite nervös att vissa saker skulle ta slut innan jag lyckats ta mig till Rusta själv, så när några vänner skulle dit så fick dom med sig en liten inköpslista. Var framförallt den superfina julkulan jag var ute efter och den gulliga isbjörnen. Pingvinen är tänkt att jag ska ge bort till en vän (fast den är ju väldigt söt, så vi får väl se;)). 


Fick ett mail av HM idag "Allt för en stilfull jul". Känns ju kul att dom skickar ut mail om sina julgrejer när det mesta av det redan är slutsålt.
Jag hade spanat in en mugg med en guldig rosett, men den har ju vart slut sen den kom.
Beställde i alla fall två små röda muggar och ett matchande fat. Hade gärna sett att dom var lite större, men de funkar nog bra till glögg. En ljus i form av en porslinsgran hamnade också i varukorgen. Men inte en enda julkula. Brukar alltid beställa en eller två kulor från Hm varje år, men var ingen som lockade extra mycket i år faktiskt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

/