onsdag 21 oktober 2015

Vad jag fick med mig hem från GeKås

Det gick ju sådär att uppdatera bloggen i måndags. Fullt upp med tvätt, städ och besök, och igår jobbade jag hela dagen lång (8-21:30).
Men här kommer lite suddiga mobilbilder på några av fynden:

Kottar och ljusdekor från Panduro (tog en supersnabb sväng innan vi åkte hem). Ett underbart fat i silver, nya pappstjärnor, söta snöbolle-ljus, servetter, gullig tomte och en söt julren.
Blev lite polkagriskäppar och en adventskalender med. Och givetvis julpapper!
Och en chokladsmältare. Kan nog tyckas onödigt, men jag tyckte det verkade smidigt.



En Stjärna fick följa med också, har en likadan sen innan fast en större. Vet dock inte alls vart jag ska ha den. Men det märker vi väl.

En större bild på den söta julrenen . Och det "luddiga" som renen står på är en vit filt i fuskpäls (köpte även ett likadant kuddfodral).


Var även lite andra saker som fick följa med hem. Som en ful julgransfot i rött och grönt (som ska gömmas i min fina vita korg), en locktång, en laptop-kylare (sjukt tråkigt, men nödvändigt köp), en kofta, en ljuslykta och lite annat såklart.

Var lite besviken på utbudet av julsaker, men ser fram emot att få åka en gång till om bara några veckor och hoppas att det finns lite mer eller iaf lite andra saker. Och förhoppningsvis är det även lite mindre folk den gången.  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

/