onsdag 4 november 2015

Fullt upp denna vecka. Men med roliga saker (förutom en väldigt tidig morgon på jobbet igår). Idag ska jag och min lika julglada vän åka till en närliggande stad för att besöka Rusta och Dollarstore. Jag ska kika efter tallrikar och fat i röda toner för jag har fått för mig att jag ska göra ett sånt där eget våningskakfat (jag är ungefär 3 år efter alla andra, haha, men jag fick en idé). Ska även spana efter lite julklappar och se om jag kan hitta lite fler snöflingor att dekorera min dörrkrans med. 

Efter shoppingturen är det dags för lite jobb och imorgon förmiddag måste jag fixa och förbereda inför fredagens tur till Ullared! Jobbar till 21:30 imorgon och vi har planerat att ge oss av vid 05:15 på fredag. Blir inte mycket sömn, men det kommer bli en kul roadtrip (och eftersom jag var där för bara några veckor sen så känner jag ingen "press" :))

Nu måste jag göra mig redo för dagens utflykt!

Bild lånad från fyndiq

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

/