söndag 8 november 2015

Gekås

Det var galet mycket folk på Gekås i fredags! 
Vi kom dit runt 9:30. Svårt att hitta parkering så vi hamnade ganska långt bort. Tänkte att de flesta kanske hunnit in en bit i varuhuset. Men nä. Folk överallt! Har aldrig varit så här trångt när jag varit där förr. Vi tog lite pauser då och då. Och lät kundvagnen stå parkerad på parkeringen där uppe medans vi tog oss an leksaksavdelningen och damkläder.
På damavdelningen fanns det en del juligt. Mycket t-shirts och tröjor från Coca Cola i rött, blått, grått och svart. Och söta tröjor med snöflingor. Tog några suddiga bilder, men köpte inget. Höll i den rutiga koftan ett tag och tänkte att den kanske skulle få bli min "julmys-kofta", men tyckte den var lite dyr... 



Jultorget var mycket mer välfyllt än förra gången vi var där. Massvis med textilier som gardiner och dukar. Och mycket mera julgranspynt och söta saker. Men jisses så mycket folk! Jag köpte faktiskt bara en ljuslykta med snöflingor och ett förkläde och grytlappar. 

    


Känns som att vi missade en del grejer, men jag tror vi fick med oss det viktigaste iaf. Hittade en del julklappar men inte allt jag hade tänkt. Långa köer ut och vi var inte vid bilen förrän 18:30.
Vi hade en trevlig roadtrip, trots allt folk, men det var riktigt skönt att komma hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

/