tisdag 24 november 2015

Har vart ledig idag. Har väntat på vaktmästaren som ska fixa mina läckande kranar. Under tiden så hängde jag upp stjärnorna i vardagsrummet och sovrummet. Och borrade hål i 2 tallrikar till ett kakfat. Sen var jag på massage, och givetvis kom vaktmästarn hit just då... Men de löste sig. 
Eftermiddagen spenderades med att dekorera delar till ett pepparkakshus till en kompis. Blev mest snett och inte som jag tänkt, men kanske blir bättre när det är klart och N verkar nöjd. Ska sätta ihop det på plats på lördag. Sen ska jag pyssla ihop ett till mig själv också. 
Blev även lite julpynt på bistron. Hängde upp stjärnor och ljusslingor och planerade vart granen ska stå:)



Och förresten, granen på torget är tänd nu. Fin, men väldigt suddig bild tyvärr. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

/