lördag 21 november 2015

Senaste dagarna

I torsdags spenderade jag och T en heldag i stan med julshopping och andra trevligheter. Dagen avslutades med medlemskväll hos IKEA. Denna gången var det mer genomtänkt än förra året. De hade förberett och dukat upp med bestick, glas och julmust. Vi blev bjudna på julbord och under tiden vi åt så presenterade dom årets julsaker och pratade om hållbarhet bl a. Julbordet var ok, som Ikeas julbord brukar vara. Men väldigt trevligt att bli bjuden på årets första julbord:) 
Synd bara att det mesta av julsortimentet var slutsålt, dock inte helt oväntat, men jag fick tag på två rullar julpapper jag spanat på. 

Igår putsade jag alla fönster och bytte ut växterna och även gardiner i köket. Så nu är det bara att sätta upp ljusstaken och hänga upp stjärnorna! 
Idag var jag hos mina föräldrar och hämtade en minigran till uteplatsen plus lite granris och annat till en eventuell krans. Så nu lyser det fint där ute! 

Blev så inspirerad så jag fortsatte lite inne med. Fixade till min lilla söta gran i sovrummet och bytte ut lite lampor och kuddar,  vinterpyntade lite i badrummet, satte upp stjärnan i hallen och lite annat smått. 

Lite andra bilder från veckan. Mina nya formar från eBay, pyntat min arbetsplats och en stor glittrig ren jag köpte på tgr. 

Nu ska jag slå mig ner i soffan med en julcider och bara göra ingenting.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

/