måndag 21 december 2015

3 nätter till jul....

Om 3 nätter är det julafton. Jag har sagt det förut, men jag säger det igen: Vart tog December vägen?!
Sista jobbdagen inför jul idag, sen är jag ledig till annandagen. I förmiddags pysslade jag med enkelt julgodis: marshmallows, polkagrisstänger och smält choklad. Fina, och goda att ha i varm choklad. Bild kommer imorgon:)

Känner mig lite i ofas. Jag har inte slagit in alla julklappar ännu. Helt ärligt har jag inte ens köpt färdigt alla klappar, men det är bara ett presentkort som ska inhandlas imorgon och sen är det klart! Vet inte heller riktigt när familjen ska fira jul eller vart, men det löser sig nog:)

Imorgon blir det jul-fika på jobbet och sen ska det firas lite för-jul hos N med eggnog, julklappsinslagning och julklappsbyte. Brukar vara med och klä deras gran men tyvärr så jobbar jag ju ikväll. Men jag ser fram emot att få titta på mästerverket imorgon kväll istället:)


Fick en idé i morse och bad en vän att köpa valfri grej på HM idag för runt 50kr (som hon fick av mig), och slå in i ett paket. Paketet är till mig själv och ska ligga i min julstrumpa tills julaftons morgon. Är ju inte kul att slå in något man köpt själv och vet vad det är, nu blir det ju en överraskning istället och jag ser nyfiket fram emot innehållet!

Hörs mer imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

/