lördag 19 november 2016

Välkommen vinter


Nu är det vinterfint i mitt vardagsrum. Nyputsade fönster, stjärnorna upphängda och soffan har fått nya kuddar bl a. 

Men alltså, hur stökigt blir det inte medan man håller på? Eller är det bara jag som typ gör tusen saker samtidigt? Putsade ju fönstren i vardagsrummet, plockade bort lampor och sommarväxter och samtidigt fram med stjärnorna och allt det vintriga. Och mitt i allt så får jag för mig att jag ska fixa i ordning mina gran-på-taket-bilar. Skulle ju bara fixa i vardagsrummet men vips så är jag och ändrar om i sovrummet. De vita plastrosorna från Gekås hamnade i sovrummet tillsammans med min nya vita hjort och stjärnorna hängdes upp i fönstret fast än att jag inte putsat där ännu. Lite lätt kaotiskt när det är saker överallt och alla skåpdörrar står öppna! Men det går ju rätt snabbt att få undan sen ändå och fint blir det ju:) 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

/