fredag 15 september 2017

Favoriter från IKEA

Vid det här laget har nog alla sett IKEA´s kommande julsortiment. Väldigt mycket vinter i år. Vitt, grått, is och snö men även lite inslag av klassiskt rött. Jag, som gillar att pynta "vintrigt" med vitt och silver, gillar det. Men jag måste erkänna att jag saknar lite mer av det varma röda.

Min absoluta favorit är denna fina ljusstake. Vit, enkel och med vackra snöflingor. Älskar den!
Ljusslingan med snöflingor är en annan klar favorit. Vet inte vart jag ska ha den, men man kan aldrig ha för många ljusslingor!

Porslin i ljusgrått (som jag först trodde var krukor). Personligen inget jag skulle ha som matservis, men uppläggningsfatet och kanske en skål eller två skulle jag kunna tänka mig. 

 "Kristall"-granar, fina pappstjärnor och söta adventskalendrar.
Ser fram emot ett besök på IKEA när julbutiken öppnat!

Alla bilder från IKEA.se
 


1 kommentar:

/