torsdag 5 oktober 2017

IKEA julen 2017

Lyckan när man av en slump upptäcker att man nu kan se IKEA´s julsortiment på webben!

Jag som älskar snöflingor fastnade direkt för ljusstaken när jag såg pressbilderna tidigare i år. 
Till min lycka finns även ett ljusfat och en fin ljuslykta i samma tema. 

Köpte jättefina glöggmuggar med matchande skålar förra året. Årets version är fina, men inget jag kommer köpa.

Fina ljus och ljuslyktor med doft.

Som alltid finns det massa fina inslagningspapper och snören.

Fina stjärnor och ljusslingor. Fastnade givetvis för den med snöflingor (otippat ;)) och de små pappstjärnorna att sätta på en ljusslinga.

Mina absoluta favoriter från årets sortiment och som mest troligt kommer hamna i min varukorg på nästa IKEA besök:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

/