måndag 9 oktober 2017

Juligt påslakan

Eftersom jag bestämt mig för att ha lite rött i sovrummet till julen så letar jag nu efter ett juligt påslakan. Beställde ett rutigt i flanell på Jotex rea och har köpt röda örngott som matchar. Men jag skulle vilja ha ett i rött med vitt mönster. Gärna snöflingor eller något annat juligt.

Fanns lite "julbäddar" på Jotex nu, men inget som passade mig. Hittade ett fint rött med stjärnor på och ett med annat mönster på från Linea. Har aldrig handlat där så jag vet ju inte hur kvaliteten är. Är det någon som köpt påslakan därifrån och kan säga hur dom är?
Hur fint var inte detta kuddfodral som också finns på Linea?


Väntar på att HM och Ellos ska släppa sina julsaker, men om jag inte hittar något passande påslakan där så får det nog bli stjärnorna på första bilden. Och det fina kuddfodralet med!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

/