måndag 6 november 2017

Äntligen ett rött påslakan!



Äntligen! Ett rött påslakan från HM!
 Gillar HM:s påslakan, dom  är svala, sköna och håller tvätt efter tvätt (i alla fall de jag har köpt tidigare).
Nu återstår det bara att se vilken färg det är i verkligheten, svårt att avgöra på bilden. Står att det är mörkrött, men med tanke på att kuddfodralet jag beställde, som var mörkrött enligt beskrivning, var vinrött i verkligheten så vet man ju aldrig. Får hoppas på att det är sådär härligt juligt rött.

Beställde även ett rött örngott från barnavdelningen, tyckte det var gulligt och juligt:)

Nu längtar jag verkligen efter att få adventspynta mitt sovrum. Tror att det eventuellt blir redan i helgen som kommer eftersom jag är ledig (och inte orkar vänta).

 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

/