fredag 10 november 2017

Juliga diadem

Alltså, jag vet inte varför, men jag är barnsligt förtjust i juliga diadem. Har diverse diadem med renhorn och tomteluvor hemma. Är ju inte så att jag använder dom till vardags precis, men på julafton (istället för tomteluva) och vid andra juliga tillfällen så åker dom på.
Tänkte inte att jag skulle köpa något i år (har fler än jag behöver faktiskt), men alltså hur fint är inte diademet med granarna? Och något diadem med en gran det har jag faktiskt inte. Än.
Men nu är det beställt och kommer snart finnas i min brevlåda:)

Alla diademen hittas på HM:
 Diadem med paket 99kr         Diadem med renhorn 69:90kr
Diadem med granar 69:90kr
    Diadem med rosett 99kr    Diadem med tomteluva 69:90kr
 Diadem med renhorn 69:90kr    Diadem med Mimmi-rosett 49:90kr
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

/