söndag 10 december 2017

Gårdagens juliga

Alltså jag älskar min laddare från flying tiger. Så mycket jul i en liten pryl liksom!
En annan väldigt julig sak är ju apelsin men nejlika. Hittade nejlikor i skåpet och apelsinen låg ju bara där och väntade på brickan. Luktar så gott i köket nu!  
Hade en lugn och skön dag igår. Tog en långpromenad. Stannade i en affär jag inte brukar handla i (ligger lite för långt från min lägenhet). Köpte johnnys julsenap (god) och årets julkula. En liten mini-snöglob! Så himla söt:) Jag älskar verkligen snöglobar och har en hel del nu. Men skulle vilja hitta en stor och extra julig snöglob. Med tomte och snögubbar och granar och hela grejen liksom:) 
Kvällen spenderades sedan i myskläder (älskar mina pyjamasbyxor från Cubus) med att göra köttbullar och packa upp och frisera granen. Jag har ju en trist plastgran men den blir ju rätt fin om man fixar till grenarna (förstår inte dom som inte fixar och piffar med grenarna på plastgranar). Kommer ju aldrig i närheten av en riktig gran, men man kan ju göra det bästa man kan:) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

/